League of Legends. Świetna oglądalność pierwszego tygodnia Alior Bank Ultraligi

Zdjęcie okładkowe artykułu: Materiały prasowe / Ultraliga / Na zdjęciu: Ultraliga
Materiały prasowe / Ultraliga / Na zdjęciu: Ultraliga
zdjęcie autora artykułu

Ponad 15 tysięcy widzów w szczytowym momencie pierwszego tygodnia Ultraligi. To wynik, który może napawać olbrzymim optymizmem. Przebija on bowiem nawet oglądalność wiosennego finału!

W tym artykule dowiesz się o:

- Jestem bardzo zadowolony z tego w jakim tempie i w jakim kierunku zmierzamy - mówił przed startem Ultraligi Bartosz Pawlik, dyrektor kanału Polsat Games. Wygląda na to, że nadchodzący split może dać mu jeszcze więcej powodów do radości.

Jak podał bowiem statystyczny profil "EsportsCharts", w szczytowym momencie 1. tygodnia Alior Bank Ultraligi przed monitorami zasiadły aż 15 043 osoby! To wynik wyższy, niż peak finału wiosennego splitu pomiędzy AGO Rogue oraz K1ck (14 701).

Co ciekawe, rekordowa oglądalność została osiągnięta nie podczas jednego z hitów. Szczyt widowni zanotowany został w trakcie rekordowo długiego meczu Illuminar Gaming vs Komputronik H34T.

Tak wysoka oglądalność już na starcie rozgrywek jest zapewne pokłosiem świetnych wyników polskich drużyn w niedawno zakończonym EU Masters, w którym AGO Rogue odpadło w półfinale, a K1ck poległo dopiero w wielkim finale.

Co ciekawe, w trakcie 3. sezonu Ultraligi najwyższą oglądalność w fazie zasadniczej również zanotowano w dniu otwarcia. Wówczas jednak był to wynik niemal o 1/3 niższy (devils.one vs AGO Rogue - 10 134).

Czytaj także: - League of Legends. Riot wszczyna śledztwo ws. jednego ze swoich dyrektorów. Powodem post na temat śmierci FloydaKto mistrzem, kto poza play-offami? Typujemy kolejność letniego splitu LEC

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: polski koszykarz jak strongman. Przeciągnął auto

Źródło artykułu:
Czy oglądałeś rozgrywki pierwszego tygodnia Ultraligi?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (0)