Zagłębie ma terminarz z piekła rodem: I tak musielibyśmy z nimi zagrać

Legia Warszawa, Lech Poznań i Wisła Kraków - tak wyglądają pierwsze trzy kolejki KGHM Zagłębia Lubin w nowym sezonie ekstraklasy. Czy Miedziowi mogli trafić gorzej?

- Z tymi zespołami i tak musielibyśmy grać - mówi dyplomatycznie Jan Urban, trener Zagłębia po czym dodaje: - Mamy trzy spotkania z tuzami ligi, w tym dwa na wyjeździe. Możemy mieć kilka punktów, a możemy mieć zero. Taka jest piłka. Jeśli nie zdobędziemy punktów, trafimy na ostatnie miejsce, a ja będę mógł obserwować reakcje zawodników. W pierwszej rundzie będziemy grać pięć razy z nimi, bo trzeba pamiętać, że zakończymy rok dwoma trudnymi meczami, które zostaną rozegrane awansem. Kłopotem może być reakcja zespołu po tych trzech spotkaniach. Jeśli będą punkty - nie ma problemu. Jeśli zabraknie wyników - pojawi się wielka presja przed meczem z Podbeskidziem. Wtedy już każdy będzie wymagał naszego zwycięstwa.

Tak jak wspomniał Urban, Miedziowi po serii trzech niezwykle trudnych meczach podejmą beniaminka, który także nie będzie łatwy do ogrania. Zwykle nowicjusze robią sporo wiatru i nie są kopciuszkami do bicia. - Przeważnie jest tak, że jakiś beniaminek "odpala" i kończy ligę na piątym miejscu. Można trafić powiedzmy na mecz z Podbeskidziem w 1. kolejce i go przegrać i tak samo można przegrać z Legią w 1. kolejce. Tak samo można z tymi drużynami też wygrać. Dla mnie osobiście nie ma to żadnej różnicy - zauważa Maciej Małkowski, nowy skrzydłowy ekipy z Dialog Arena.

O co zatem gra Zagłębie w najbliższym sezonie? W dwóch poprzednich rozczarowało, ponieważ broniło się przed spadkiem. Teraz liczy na coś więcej. - Jeśli dość mocno zmieniamy zespół, to normalne, że nie jesteśmy zadowoleni z ostatniego sezonu. Zagłębie nie powinno walczyć o utrzymanie. Jest to klub dobrze poukładany, w którym warunki do treningu i baza są w najlepszym porządku. Nie ma jakiegoś ciśnienia medialnego. O Zagłębiu Lubin nigdy nie będzie się pisało dużo, bo to o klubach wywodzących się z dużych miast zawsze będzie pisało się więcej. Tamten produkt lepiej się sprzedaje. Chcemy, aby więcej się o nas pisało. Może tak być wtedy, gdy będziemy grali znacznie wyżej niż ostatnio. Pokazała to ostatnio Jagiellonia, która była znacznie częściej transmitowana w Canal Plus - kończy Jan Urban.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.